Jaki wpływ ma motywacja w procesie odchudzania?

Pewnie zastanawiasz się jaki wpływ ma motywacja w procesie odchudzania?

Powiem Ci, że jednym z głównych czynników powodujących to, że dochodzisz do swojego upragnionego wyglądu, samopoczucia bądź też nie dochodzisz jest właśnie motywacja.

 

Gdyby nie motywacja to dziś nie pisał bym tego wpisu. Bo po co miałbym to robić?
A robię to dla Ciebie, abyś razem ze mną mogła/mógł walczyć z kilogramami z radością. Jeśli będziemy się motywować nawzajem swoimi wynikami to będzie to naprawdę przyjemny impuls dający kolejne pytania dlaczego, ja miałbym tego nie zrobić?

Jak wspomniałem w temacie „Jak rozpocząć walkę z nadwagą?” bardzo ważny jest Twój CEL. Bo jeśli chcesz się odchudzać o tak dla odchudzania to od razu Ci mówię odpuść sobie.

To Cię tylko osłabi bo znów nie dasz rady. Naprawdę jeśli będziesz miała/miał potężny CEL większy niż przeszkody jakie pojawią się na drodze do sukcesu to pokonasz je wszystkie i razem ze mną dojdziesz na szczyt.

Ja np. założyłem się o to, że w rok zrzucę 20kg 🙂 I ta osoba się założyła o dużą stawkę, założyła się dlatego, ponieważ zna mnie bardzo dobrze, wie, że podejmowałem dziesiątki prób i żadna nie wychodziła.

Tym razem to ja wygram ten zakład 🙂

DOBRZE WYBRANY CEL MA OGROMNY WPŁYW NA MOTYWACJĘ W PROCESIE  ODCHUDZANIA.

Dlatego jeszcze raz zachęcam Cię zastanów się głęboko dlaczego chcesz to zrobić. Bo jeśli naprawdę chcesz to zrobić to gdzieś głęboko masz ten cel. Tylko Twoim zadaniem jest go odkryć i ZAPISAĆ.

Cel powinien być zapisany w czasie teraźniejszym i z dokładnymi danymi takimi jak data, jeśli chcesz zrzucić x kilogramów to dokładna ich ilość.
Schemat:
Ja (Tutaj wpisz swoje Imię) w dniu (Tutaj wpisz dokładną datę) ważę (Tutaj wpisz wagę jaką masz tamtego dnia).

Np. Ja Monika w dniu 24.06.2014 ważę 56kg.

Zapisz to… co więcej możesz takich celów ustawić sobie wiele. Takich krótkoterminowych, średnio i daleko. Każdy cel krótkoterminowy powinien Cię zbliżać do tego długo terminowego. Zaczynaj dzień od przeczytania swoich celów to Cię dodatkowo wzmacnia.

Zapisuj wymiary np. co miesiąc, wagę np co tydzień lub co dziennie nawet. Dzięki temu po zakończonym miesiącu możesz usiąść i jak tylko zobaczysz różnice między poprzednim miesiącem natychmiast staniesz się bardziej zmotywowana/zmotywowany.

A TERAZ DO ROBOTY!!!

Wyznacz swoje cele, aby mieć motywację w procesie odchudzania.

DASZ RADĘ TYLKO PODEJMIJ WYZWANIE

Polecane wpisy

Dawid Pławecki Opublikowane przez: