6 sekretów osób szczupłych

Ankieta wśród moich klientów i ich znajomych wyłoniła szczęść zasad, które przestrzegają osoby nie mające problemów z wagą.

Niby to nic nowego – sześć zasad znanych Tobie pewnie od dawna, ale niestety mając do czynienia z ludźmi widzę, że są one bardzo często pomijane.

Wiedz więc, że jeśli wdrożysz je w życie, możesz śmiało stwierdzić, że prowadzisz tryb życia osoby szczupłej. Nie ma możliwości, abyś z czasem tego nie zrzucił(a).

  1. Kontroluj porcje – osoby o niższym BMI, bardziej kontrolują wielkość porcji.

  2. Ogranicz tłuszcze – tłuszcze powinny mieć udział mniej więcej 1/3 wszystkich źródeł energii podczas dnia. Osoby szczupłe zwracają na to uwagę co najmniej 5 dni w tygodniu.

  3. Jedz owoce i warzywa – skupił bym się jednak bardziej na warzywach, gdyż owoce mają dużo cukrów, ale mimo to osoby szczupłe częściej sięgają co najmniej po warzywa i owoce, a tym samym mają niższy wskaźnik BMI.

  4. Wybieraj produkty pełnoziarniste – osoby o niższej masie ciała częściej wybierają produkty pełnoziarniste, rzadziej wybierają natomiast produkty zawierające białą mąkę od ankietowanych przy kości.

  5. Jedz w domu – osoby z nadwagą częściej jadają poza domem: w barach, restauracjach czy też fast foodach, albo zamawiali jedzenie na wynos. Nie popełniaj największych błędów diety.

  6. Ćwicz regularnie! – regularne ćwiczenia (takie które przyspieszają oddech i tętno i trwają w zależności od pory ćwiczeń jeśli na czczo do 30 min po posiłku minimum 30 minut) przeważnie towarzyszyły osobom z mniejszym BMI. Osoby, którym nie udało się zrzucić wagi, rzadziej deklarowały, że ćwiczą co najmniej 2 razy w tygodniu (21%) niż wszyscy Ci, którzy byli szczupli od zawsze (27%), czy też dzięki zdrowemu odchudzaniu ( 42%)

Polecane wpisy

Dawid Pławecki Opublikowane przez: